Wszystkie posty

103

Liczba użytkowników

397

Dzisiejsze posty

0

Wczorajsze posty

0

Autor Wątek: Regulamin forum Świat Android  (Przeczytany 14038 razy)

Weronika

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Regulamin forum Świat Android
« dnia: Luty 20, 2017, 09:12:17 pm »
1.   POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1.   Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum Internetowego Świat Android (zwanego dalej „Forum”).
1.2.   Administratorem Forum jest firma Mag-Tech Import-Export z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wybrzeże Krańcowej 57/U1 (zwany dalej „Administratorem”).
1.3.   Użytkownikiem Forum może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Forum, jak również osoba fizyczna, która w dniu rejestracji ukończyła 13 rok życia, po uzyskaniu zgody opiekunów prawnych (zwany dalej „Użytkownikiem”).
1.4.   Warunkiem korzystania z Forum jest zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu.
1.5.   Korzystanie z Forum jest całkowicie bezpłatne.
2.   REJESTRACJA
2.1.   Korzystanie z Forum wymaga uprzedniego założenia konta. Podczas rejestracji wymagane jest podanie nazwy użytkownika, adresu e-mail oraz hasła.
2.2.   Jako nazwy użytkownika zabrania się używania nazw powszechnie uważanych za wulgarne, adresów stron internetowych oraz nazw serwisów.
2.3.   Każdy Użytkownik uprawniony jest do założenia tylko jednego konta w celu korzystania z Forum.
2.4.   Podanie danych osobowych, o których mowa w ust. 1 jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu korzystania z Forum jako Użytkownik.
2.5.   Podając dane osobowe podczas rejestracji na Forum, Użytkownik oświadcza, że są one prawdziwe, oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Administratora w celu realizacji zadań określonych w Regulaminie i związanych z korzystaniem przez Użytkownika z Forum.
2.6.   Podczas rejestracji Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od innych Użytkowników Forum.
3.   ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM
3.1.   Na Forum obowiązuje zakaz pisania wielkimi literami, z wyłączeniem nazw własnych.
3.2.   Zabronione jest publikowanie bezwartościowych postów oraz kilku postów pod rząd w jednym temacie.
3.3.   Niedopuszczalne jest używanie słów powszechnie uważanych za wulgarne, a także wywoływanie kłótni poprzez publikowanie obraźliwych wypowiedzi.
3.4.   Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami oraz wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej.
3.5.   Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Użytkownika odnośników do stron zawierających numery seryjne, oprogramowanie pirackie  oraz łamiące zabezpieczenia.
3.6.   Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści pornograficznych.
3.7.   Niedopuszczalne jest także  umieszczanie przekazów reklamowych.
4.    PRAWA i OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW
4.1.   Użytkownicy Forum mają prawo do wyrażania opinii pod warunkiem, że nie narusza one postanowień regulaminu oraz polskiego prawa.
4.2.   W przypadku nałożenia kary na Użytkownika, o których mowa w pkt. 5, Użytkownik ma prawo do odwołania się od decyzji podjętych przez Moderatorów.
4.3.   Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia, czy nie istnieje podobny lub taki sam wątek na Forum. Powtarzające się wątki będą usuwane.
4.4.   Użytkownik publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność.
4.5.   Sprawy prywatne, niezwiązane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do danego Użytkownika za pośrednictwem prywatnej wiadomość.
4.6.   Użytkownik Forum uprawniony jest do dodania do swojego profilu awatara. Nie może on jednak zawierać treści pornograficznych, powszechnie uważanych za wulgarne, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej, a także adresów stron internetowych i nazw serwisów.
5.    KARY
5.1.    W przypadku naruszenia zasad określonych w Regulaminie, Administratorowi przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika następujących kar: 
5.1.1.   upomnienia Użytkownika - zwrócenie uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości,
5.1.2.   ostrzeżenia Użytkownika – nałożenie kary poprzez opcję „Przyznaj ostrzeżenie”, skutkującej pojawieniem się odpowiedniej informacji przy awatarze Użytkownika,
5.1.3.   zawieszenia konta Użytkownika – zablokowanie możliwości publikowania postów na Forum na określony czas,
5.1.4.   usunięcie konta Użytkownika – całkowite usunięcie konta Użytkownika.
5.2.   Zebranie pięciu ostrzeżeń, o których mowa w pkt. 5.1.2 przez Użytkownika skutkuje zawieszeniem konta Użytkownika. 
5.3.   W przypadku rażących wykroczeń Administrator ma prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżeń.
5.4.   Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora.
5.5.   Administratorowi i Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem.
6.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
6.1.   Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie i bez podawania przyczyny.
6.2.   Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą opublikowania na stronie głównej Forum.
6.3.   Po zmianie Regulaminu każdy Użytkownik otrzyma stosowną informację podczas logowania do konta Użytkownika.
6.4.   W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowaniu o tym Administratora.
6.5.   Oświadczenie o braku akceptacji zmian w Regulaminie skutkuje usunięciem konta Użytkownika.

« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2017, 09:15:24 pm wysłana przez Weronika »